Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební elektronikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
(Vlada Alekseevna Plotnikova)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dmg2fi// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky
(Adéla Novická)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152823 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
(Maryia Bashkardzina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87662 | Management / | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin
(Denisa Kováčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117709 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
(Dominika Rozmajzlová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81270 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
(Zuzana Pyšová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113387 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce Dabako
(Veronika Kalusová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//elunys// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce Smart Module v prostředí sociálních médií
(Barbora Jungová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//xs6d8k// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o.
(Alina Kostevych)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ixwj3v// | Management / | Práce na příbuzné téma