Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební elektronikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky ve společnosti Leaders Finance s.r.o.
(Eliška Kmochová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//shiurj// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
(Tereza Vurbsová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//0be6le// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s.
(Kateřina Krechlerová)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q430lj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky společnosti Nemléko, s.r.o. pro zahraniční trhy
(Petra Bosmanová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72891 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
(Daniel Seman)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
(Ekaterina Sorokina)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3jc05g// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma