Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

spotřební elektronika

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 36 prací)
Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
 (Petra Sehnalová Čermáková)

2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//36x7x9// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o.
 (Alina Kostevych)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//ixwj3v// | Management / | Práce na příbuzné téma

Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
 (Barbora SOPKOVÁ)

2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
 (Tereza Vurbsová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//0be6le// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s.
 (Kateřina Krechlerová)

2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//q430lj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Budování značky GETMORE, s.r.o.
 (Igor Altuchov)

2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//aq436n// | Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
 (Daniel Seman)

2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
 (Tamara Saakova)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma

Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
 (Ester Ledecká)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
 (Magdaléna Ševčíková)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 36 prací)