Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební elektronikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros
(Petra Sehnalová Čermáková)2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//36x7x9// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o.
(Alina Kostevych)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ixwj3v// | Management / | Práce na příbuzné téma
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
(Tereza Vurbsová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//0be6le// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Interní budování značky zaměstnavatele z pohledu HR pro Škoda Auto Vysokou školu o.p.s.
(Kateřina Krechlerová)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q430lj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky GETMORE, s.r.o.
(Igor Altuchov)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aq436n// | Ekonomika a management / Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
(Daniel Seman)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma