Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
organizační kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
(Radim Havlišta)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2uf7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
(Denisa Malá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udqei/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Podniková identita a image neziskové organizace
(Adéla Kocourková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53182 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
(Bibiana Janebová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola Sting, o.p.s.
• https://is.sting.cz/th/zsh7b/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
(Ondřej Nauč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88112 | Management / | Práce na příbuzné téma