Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza komunikační kampaně
(Martin Dejmal)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f6nf8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití nízkonákladových komunikačních nástrojů
(Adéla Ryšavá)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q9drk/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
(Kateřina Buzková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx2n9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Low-cost monitoring of smartcard communication using single-board computer applied to Bitcoin transaction signing
(Lejla Džaferbegović)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p316i/ | Počítačové systémy, komunikace a bezpečnost / Hardwarové systémy | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení vybraných segmentů poptávky po low-cost leteckých společností
(Jana Boháčková)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bn6wt/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma