Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Peter Kráľ)2010, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xco8y/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
(Dajana Székelyová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tipx7/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
(Andrea Jordanová)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j4c60/ | Filologie / Bulharský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama v televizní reklamě
(Olivie Valentová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12734/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
(Ester Horovičová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dc2kwr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama v judikatuře
(Lenka Hrušková)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mluqy/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma