Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
GAMBRINUSKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
(Renata Hritzová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ijm5ms// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
(Tereza Rybářová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57242 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
(Michal Šálený)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69554 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing značky Pilsner Urquell
(Martin WALTER)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//0pjpzo// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Pozice značky Pilsner Urquell
(Tereza HROUDOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//dk4cau// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
(Tereza Nováková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20655 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Historie a vývoj značky Gambrinus
(Václav Mráz)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c9xfln// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma