Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
multilevel marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikační strategie v multilevel marketingu
(Pavla Mencová)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//4oln5r// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
(Erik Cíferský)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vds39/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
(Dominik Klimek)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9m7j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt zavedení nového nástroje marketingové komunikace ve firmě K-Profi, spol. s r.o.
(Barbora Rektoříková)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ts0o7n// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
(Vladimír Kašpar)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//regom7// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Multilevel marketing v 21.století
(Lucie LIPOVSKÁ)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h2bgbt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma