Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
audiovizuální, propagační, tvorbaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
(Barbora Kalousková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fakulta pedagogická ZČU - tvorba videoklipu
(Andrea FIALKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w6v160// | Specializace v pedagogice / Vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
(Michal Trusina)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Václav Horáček)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Matej DANIEL)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Václav Horáček)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Matej DANIEL)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
(Kateřina ZVONKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Klíčové vizuální znaky české stop-motion animace
(Zuzana Burianová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94305 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma