Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Korporátní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Michal Plaček)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghqc0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
(Martina Šafránková)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ydasxp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace
(Aneta Archlebová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6318 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.
(Kristýna Brožová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13735/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Činnosti neziskových organizací v České republice a marketingová komunikace
(Martina Hlinková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gsps9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Korporátní identita vybrané společnosti módního průmyslu
(Jan Herzig)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/laijt/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
(Barbora Blanková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45232 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita závodního okruhu Pragodrom
(Jan Jiráček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c0237b// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma