Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam sociálního statusu pro nákupní preference
(Jana Pěničková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozb1h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a vnímání značky společnosti Apple Inc. v České republice
(Pavel Berežný)2015, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//hwuljw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Steve Jobs a úspěch značky Apple
(Milan Fast)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mi9m4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
(Tereza Mistolerová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//qywxap// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy Apple na trhu
(Kristýna Moulisová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81289 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Apple
(Tomáš Kovářík)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wr4esj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing firmy Apple
(Hynek Hampl)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8cdump// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)
(Martin Kluc)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60861 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování prosperující značky na příkladu společnosti Apple Inc.
(Jan Nedorost)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//bq6xj6// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Parametry rozhodování při nákupu Apple IOT řešení
(Martin Šuran)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87794 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma