Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
(Ivan Kiriiakov)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tyiaj/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Účinnost vybraných témat sociální reklamy na studenty vysokých škol do 26 let
(Lenka HARANTOVÁ)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2exjb5// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.
(Iva Tlapáková)2018, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//jm96ga// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika sociální reklamy v rámci celosvětových kampaní
(Marina Polynova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y3eek/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
(Nina Domash)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l0m4w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
(Jakub Smetana)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//34saw7// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Institut sociální reklamy v současném Rusku.
(Krystsina Lebedzeva)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
(Kristýna Matoušková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ewzflc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů
(Adéla Schmidlová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z14oe/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma