Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
odevni prumyslKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
(Filip Rakovan)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/umf9yu/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
(Petra Bedrnová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uuu4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
(Petr Kout)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfbe4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní tvorba v České republice aneb jak vytvořit úspěšnou módní značku
(Sandra Adamčíková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hqo6c/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
(Daniela Grigoryan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86544 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Španělský módní průmysl a jeho místo ve světě
(Klára OLIVOVÁ)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//u5ss7g// | Specializace v pedagogice / AJu-ŠJu, Společný základ | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma