Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Adéla Fialová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/sjxl0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Lenka Švejdová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/amlr0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
 (Jitka Kučerová)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/zqb0j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování ve firmě Calzedonia
 (Lucie Mádlová)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kjns6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza věrnostních programů na drogistickém trhu
 (Lenka Brejšková)

2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/113385 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
 (Marie Sázelová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//c8tuql// | Ekonomika a management / Manažerská ekonomika | Práce na příbuzné téma

Firma Teta und Rossmann - Vergleich der tschechischen und deutschen Drogerie auf dem tschechischen Markt / Firma Teta a Rossmann - srovnání české a německé drogerie na českém trhu
 (Denisa VOZNIČKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//nd4vri// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingového mixu Drogerie Teta
 (Tereza Bartuňková)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava

http://theses.cz/id//7f1xe9// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma

Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
 (Denisa KUNYTOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//g4iula// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
 (Lenka HIKISCHOVÁ)

2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//oaaf1y// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma