Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Formy komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Optimalizace vnitrofiremní komunikace
(Dagmar Horáková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//2llcjr// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Vnitrofiremní komunikace
(Hana Kabíčková)2018, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Specific Aspects of Nonverbal Communication in the Intercultural Business Environment
(Anna Jakubíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ue8ix7// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Nonverbal communication as a part of intercultural communication - Great Britain and Japan
(Petra ŠMÍDOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//yz1arf// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
(Petra ALEXOVÁ)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xou78d// | Filologie / Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma