Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Theses on a related topic
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
(Matthew Allen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81362 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Brand perception - case study of Czech Railways
(Tereza Vavroušková)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4j4jpp// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Theses on a related topic
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
(Chunping He)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
(Lenka Bečičková)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj83s/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Theses on a related topic