Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnách
(Radana Koželová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85347 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
(Jana Kosinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gjrp3q// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
(Kristýna Stroková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107724 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
(Kristýna Stroková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107724 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
(Marie Sázelová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//c8tuql// | Ekonomika a management / Manažerská ekonomika | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
(Jana Kosinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gjrp3q// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek drogistického zboží
(Jana Kosinová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gjrp3q// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek
(Polina Syrtsova)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95158 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky na trhu s drogistickým zbožím
(Kristýna Stroková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107724 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Der Marketing-Mix der Firma dm-drogerie markt GmbH and Co. KG
(Denisa KUNYTOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//g4iula// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma