Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Communication marketing d'une société entreprenant dans le thermalisme
(Zuzana KOZUBÍKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lkmwsb// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
La communication des organisations privées et les organisations sans but lucratif dans le secteur touristique en France
(Vendula KOCIANOVÁ)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//okvbzt// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
(Vanesa PACKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0hv1sa// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing et la communication des associations
(Dagmar Hudcová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//2z0esk// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
(Laura RACINOVÁ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6d4qbm// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma