Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Communication marketing d'une société entreprenant dans le thermalisme
 (Zuzana KOZUBÍKOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//lkmwsb// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
 (Valentýna MICHÁLKOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
 (Bára LIBOSVAROVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

La communication des organisations privées et les organisations sans but lucratif dans le secteur touristique en France
 (Vendula KOCIANOVÁ)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//okvbzt// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Le marketing du club de football Paris Saint-Germain FC
 (Vanesa PACKOVÁ)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0hv1sa// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Le marketing et la communication des associations
 (Dagmar Hudcová)

2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//2z0esk// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
 (Petra RACHVALOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
 (Laura RACINOVÁ)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//6d4qbm// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
 (Bára LIBOSVAROVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)