Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Java

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Fractal Terrain Generation
 (Adam Jurík)

2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yie0a/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Multi-Fractal Terrain Generation
 (Jakub Kříž)

2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q6114/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Generování terénu s využitím voxelové struktury
 (Michal Černý)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/di4s7/ | Informatika / Počítačová grafika | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování terénu v reálném čase
 (Michal Kuderjavý)

2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/h99ph/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Generování terénu na GPU
 (Tomáš Javorský)

2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d8odr/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování terénu s možností hledání cest
 (Pavla GROSSMANNOVÁ)

2017, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//ahze4v// | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Generování terénu pomocí fraktalových algoritmů
 (Václav KŘUPKA)

2015, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//4isaug// | Informatika / Informatika - Anglický jazyk a literatura (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma

Procedurální generování terénu
 (Jakub Rak)

2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/104123 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Online multiplayer hra v Unity3D
 (Tomáš POLÁK)

2017, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//bkhdt3// | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Anticheat jako nástroj pro zlepšení kvality videoher pro více hráčů
 (Martin Patočka)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86202 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)