Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
(Aliaksandra Sonets)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
(Iana Nabokikh)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//0gc3xs// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
(Kirsten Daniëlle Vreede)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
(Sanzhar Sandybekov)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//0fvdbr// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
(Xiaoqiu Yue)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//quea1r// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
(Kristína Knotková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86411 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci
(Eva Papežová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91313 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma