Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

spotřební chování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 41 prací)
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
 (Aliaksandra Sonets)

2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
 (Iana Nabokikh)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//0gc3xs// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
 (Kirsten Daniëlle Vreede)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
 (Sanzhar Sandybekov)

2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//0fvdbr// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
 (Xiaoqiu Yue)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//quea1r// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
 (Michaela Žilinská)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma

Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
 (Kristína Knotková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86411 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
 (Klára Hrabčáková)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 41 prací)