Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
(Radmila Štangová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k9gh8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
(Aleš Krejčí)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/wdvhb/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
(Marko Malach)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/cxr4j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návštěvnost a chování spotřebitelů pohledem kvantitativních metod
(Soňa Slodičková)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o78ja/ | Matematické a statistické metody v ekonomii / | Práce na příbuzné téma
Drivers of Consumer Behaviour of Apple and Samsung Users in Uzbekistan
(Sitora Salieva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2mz0jw// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
(Nikola Slováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer behaviour as a reflection of level of financial intelligence
(Margarita Zhunussova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x37zi/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma