Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza hospodaření Základní školy a mateřské školy Bohuslavice, příspěvkové organizace, Opavská 222, Bohuslavice
(Martina Sýkorová)2020, Diplomová práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vmh9e/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika | Práce na příbuzné téma
Analýza hospodaření vybrané příspěvkové organizace
(Aneta Holomková)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ruu0fy// | Hospodářská politika a veřejná správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Analýza hospodaření vybrané příspěvkové organizace v sociální oblasti
(Petra SEČKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rvekij// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
(Lucie Lichnovská)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/opb2z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Model hodnoty pro zákazníka.
(Zdeněk Florián)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//5wfojm// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.
(Petr Coufal)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//ajc6f0// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace
(Martina Sikorová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143528 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
(Denisa Gabrielová)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//i4tre1// | Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybrané organizace
(Nikol Drozdová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135429 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
(Jiří Sláma)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yft6v/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma