Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Pareto/NBD

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 11 prací)
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
 (Pavla Sklenářová)

2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM7976 | Informační management / | Práce na příbuzné téma

Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
 (Dhruvin Chandrakant Panchal)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
 (Evgeniia Metlushka)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
 (Kadiatou Odeithiam)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
 (Maria Tomchanka)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
 (Miloslav Fiala)

2016, Bakalářská práce, Akademie Sting

https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship Management
 (Tereza Otčenášková)

2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
 (Pavlína Kubů)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/49887 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Způsoby predikce dlouhodobé hodnoty zákazníka
 (Martin Pešek)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/45890 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 11 prací)