Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
(Alena Caisová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13148 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Andrea Štěpánková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lw0suv// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Barbora Kailová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//inqf97// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
(Magdalena Tylšová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79458 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Markéta Mašatová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//namd38// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma