Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
(Radek Kurc)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82592 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
(Terezie Barančicová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4afghq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Privátní značka a chování spotřebitele
(Jaroslava Bařinová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9cnc3u// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám
(Tomáš Šťastný)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//72d4pl// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
(Marie Nováčková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//z258i3// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma