Theses on the same topic (having an identical keyword):
luxusní zbožíKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Implementation of Communication-Based Activities in the Callan Method
(Veronika Krpcová)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zhfmb/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy | Theses on a related topic
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
(Barbora Škubalová)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r7ysp/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy | Theses on a related topic
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
(Leia Rohachova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94444 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
(Džana Valjevacová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//khteb1// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
(Linda Luu)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
(Alexandra Gojdičová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71691 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
(Lucie Pašková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50664 | Ekonomika a management / Arts Management | Theses on a related topic
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
(Linda Luu)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Diferenciace na trhu luxusního zboží
(Yulia Smirnova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73300 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic