Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer behaviour in luxury clothing market
(Denisa Toufarová)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//z2op52// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
(Tomáš Vejrosta)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jgx2hr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
(Zuzana Vandasová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a3ruz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Monika Puršlová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qyalj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Natalia Demokhina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kyp4f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
(Martina Skočdopolová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqj0f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
(Deana Gieratová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l3339/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
(Adam Ježek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34002 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
(Marie Sázelová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//c8tuql// | Ekonomika a management / Manažerská ekonomika | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
(Denisa Vydrová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wclx3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma