Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Národní památkový ústavKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Státní příspěvková organizace Národní památkový ústav a její věrnostní program v Libereckém kraji
(Adéla Picková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//caxe2o// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Financování příspěvkových organizací na konkrétním případu - Národní památkový ústav v Brně
(Martina Zvolánková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/8841 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Volnočasové aktivity na vybraných památkových objektech ve správě Národního památkového ústavu, územní památkové správě v Českých Budějovicích
(Ivana ŠMAUSOVÁ)2022, Diplomová práce, Teologická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//dil3gj// | Vychovatelství / Pedagogika volného času | Práce na příbuzné téma
Archeologické sbírky v památkové péči na příkladu Národního památkového ústavu, územního odborného pracoviště v hlavním městě Praze
(Ivana Blažková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h33m4/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Karolína Jurčeková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Tomáš Vaněk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du7y3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program vybrané organizace
(Danuše Bradáčová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0bb1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program vybrané organizace
(Tereza Jíšová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a7g84/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma