Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Decision Making Process
(Petra Škudrnová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u6oql/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
EU-decision making process and non-state actors
(Huseyn Valiyev)2023, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hof3si// | International Territorial Studies / | Práce na příbuzné téma
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
(Kirsten Daniëlle Vreede)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
(Kateřina Šenková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3y3ixx// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
(Diana Stašková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46393 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
(Adam Schönwälder)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qtt4x/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma