Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
(Lyutsiya Izhbuldina)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hwojxe// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
(Bineesh Bino)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146957 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
(Anastasia Boldyreva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/alp5u/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Czech agricultural exports based on mirror statistics of Russian imports
(Sergey Yurik)2023, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ktd2f9// | Economics and Management / Sector Economics and Economics of Enterprise | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
(Daniel Brom)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46768 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Průzkum trhu zaměřený na kvalitu piva firmy Budějovický BUDVAR
(Lenka Natálie Ryšavá)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5606/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
(Michal Šálený)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69554 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
(Mattia Marmo)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69137 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Role of Social Media in Brand Building
(Jannatul Ferdous)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l6sj8/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma