Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
blogKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační mix vybrané značky
(Tereza Hadynová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//vgyomv// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Helena Plívová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oo55d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
(Linar Saliamov)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/s1aok/ | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
(Lenka Ratajová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lh8so/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
(Andrea Kuthanová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/miigi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
(Valeriia Sokha)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/szzcj/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix e-shopu Sylviene
(Julie Šťastná)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3yob2p// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
(Darina Bláhová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ic7uh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
(Alice Peroutková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4l03/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
(Eva Macálková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z2e0g0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma