Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Service-Profit ChainKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv zaměstnanců na spokojenost hosta v hotelu
(Petr Jirka)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10434/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Entrepreunership in the hospitality industry after the financial crisis
(Melánie Pospíšilová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iftla/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Výzkum trhu v oblasti hoteliérství pro potřeby zavedení systému managementu kvality podle normy ISO 9001:2008
(Karel Havlíček)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Service-Profit Chain v hoteliérství
(Kateřina Sýkorová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//s3pn0e// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Management a marketing lázeňství a hoteliérství
(Eva Klímová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6176 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
(Veronika Urbánková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/isgfi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma