Theses on the same topic (having an identical keyword):
Public RelationsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Úloha public relations při budování image firmy
(Monika JANKŮ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2851t5// | Humanitní studia / Sociologie - Aplikovaná ekonomická studia | Theses on a related topic
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
(Michaela Gavendová)2015, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bxvskj// | Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě | Theses on a related topic
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
(Eva Neumanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//sxplf4// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(Iva Jančíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Image marketingu z pohledu psychologie
(Kateřina Kadlecová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t7wr5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Rozbor image firmy
(Vladimíra Koczká)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dffg2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nástroje pro vytváření pozitivní image firmy vůči vybraným skupinám stakeholderů.
(Daniel Blaháček)2016, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//14w8rh// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Theses on a related topic
Návrh strategie PR energetické společnosti s cílem budování image společensky odpovědné firmy
(Markéta Čapková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bv3em/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Rozbor image vybrané firmy
(Jan Preiss)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ykw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic