Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vizuální identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh vizuální identity restaurace včetně přesahu do elektronických médií
(Ondřej HOMOLKA)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4co0b9// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Firemní identita (redesign) restaurace "A - plus"
(Marharyta Shendryk)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//iztvzp// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita gastronomického podniku
(Hana VYSLOUŽILOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//34p377// | Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Vizuální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace
(Tomáš HOLUB)2022, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w0hnvd// | Design / Ilustrace a grafický design, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
(Nina KOMŮRKOVÁ)2013, Diplomová práce, Ústav umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w1o8eu// | Design / Ilustrace a grafický design, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Jakub Málik)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rurz8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Svatopluk Čech)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení image značky banky
(Jana Kňažko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n822q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané značky
(David Mráz)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cq4tc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma