Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
(Sabina Ismailova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88238 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing aspects of consumer price perception
(Georgios Tsiligiannis)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13734 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
(Emmi Suvaal)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/siygt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.
(Minh Thu Pham)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83980 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
(Shubham Prakash)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mjmg7l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
(Yulia Klimenko)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ep6zob// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
(Adam Žurek)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143514 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma