Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
(Vít Svoboda)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/78208 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Lucie Němečková)2021, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//t77dc0// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Vnímání adidas Runners okolím a jeho vliv na chování spotřebitele
(Sabina Šrámková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2wmp1p// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Jakub Landsmann)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dyb69z// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
(Amrita Saigal)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r41vvx// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Tereza Pánková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r9apcu// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele v omnichannel fashion retailu
(Ksenia Stanchulyak)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85142 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of cosmetics quality in China
(Jingyi Qi)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82872 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma