Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
regulace reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
(Elena Zedková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csoby/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
(Karel URBAN)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//qvptkt// | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
(Eva Čapková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rck18/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Regulace sexistické reklamy
(Barbora Urvová)2021, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xefzj/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy a právo
(Yulia Nasybullina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1yx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace a autoregulace reklamy
(Kateřina Horná)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11635/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy
(Jan Mandzák)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ivip9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Právní regulace reklamy v ČR a v Anglii
(Jana Horáčková)2011, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kt0vi/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy a rozhlasové a televizní poplatky
(Klára Švandová)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzy5f/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma