Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
External and internal factors of prosperity SME
(Diana Sargozhina)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/beuwm/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
(Ruslan Matsiievskyi)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tswvs/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
(Aikerim Ramazan)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//f4kqm3// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
(Gerenzel Talykova)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hrpcc/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
(Lucie Nováková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ttvtiv// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
An annotated translation of a previously untranslated non-literary English text into Czech and text analysis
(Martin RUDZKI)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//2fby02// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro překlad | Práce na příbuzné téma
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
(Sebastian Wolf)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/qyftw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie uvedení dopravní společnosti na slovenský trh
(Petr Volf)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
(Terezie Šárková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l6hq2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma