Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hloubkové rozhovoryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení výkonnosti a konkurenceschopnosti reklamní agentury
(Marika Matějková)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132989 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vývoj modulu pro správu dokumentů interaktivní reklamní agentury
(Marek Saktor)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15641 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Rozdíl mezi regionální a národní reklamní agenturou
(Štěpánka Habrmanová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g6ixd7// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Řízení zakázek v malých reklamních agenturách
(Petra Kucinová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//5n7jig// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
(Lucie Gaždová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rkyid/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Choosing project management tool for telecommunication company
(Farrukh Sadikbaev)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84421 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Práce na příbuzné téma