Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kalkulačná jednotkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákladov a návrh cenovej kalkulácie výrobkov spoločnosti Spoločnosť Kováč, s. r. o.
(Lenka Pavlačková)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eb5xqm// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza nákladov spoločnosti OMNIA KLF, a.s.
(Tomáš PEKÁR)2010, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4d088v// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza nákladov a návrh cenovej kalkulácie výrobkov spoločnosti Spoločnosť Kováč, s. r. o.
(Lenka Pavlačková)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eb5xqm// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Porovnání jakosti komerčního výrobku a masného výrobku bez přídatných látek
(Alena Světlíková)2020, Diplomová práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//v2pnpc// | Chemie a technologie potravin / Jakost a zdravotní nezávadnost potravin | Práce na příbuzné téma
Zavedení nového výrobku na trh
(Natálie Vymětalová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/y6g4a/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku na trh
(Marie Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/gd0jk/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sportovec jako marketingový nástroj výrobku
(Marie Neradová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gf8l9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace výrobku pro zahraniční trh
(Tomáš Svoboda)2019, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/yt8ei/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma