Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamní kampaňKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of Communication
(Myrat Yklymov)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/luuc0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
(Michala Santusová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86775 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Nastassia Yarullina)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vxmmj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Inha Martynenka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jkoza/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
(Markéta Havlová)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10248 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
(Kateřina Šauerová)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7091 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
(Filip Červinka)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8283 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
(Renata Chaloupská)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8056 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma