Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
(Valeriya Sementsova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lktn8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Lucie Korelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opztf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
(Daniel Musil)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjku0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Marek Khánský)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ikzbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Jan Krejčí)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rf28x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Petra Sinkulová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cotwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Paulína Minčičová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p0sv5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza návštěvnosti kulturní instituce a návrhy marketingové metody jejího zvýšení
(Dana Hešíková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfnxk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
(Pavla Horešovská)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vvqj8/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Nástroje politického marketingu v ČR
(Petra Petrusová)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zawdl/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma