Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
LGBT movements in the US
(Lucie PETERKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6g0e1g// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia | Práce na příbuzné téma
Segment trhu LGBT turistů v hlavním městě Praze
(Martin Štěpánek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/yskzc/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
LGBT movements in the US
(Lucie PETERKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//6g0e1g// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia | Práce na příbuzné téma
Analýza cestovního ruchu se zaměřením na LGBT
(Josef Rudolf)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/8717/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Specifika cestovního ruchu perspektivní cílové skupiny - gayů a leseb
(Dita Karlínová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11593/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
(Tomáš Hošek)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nk4o2/ | Politologie / Bezpečnostní a strategická studia | Práce na příbuzné téma
Klimatický aktivismus: identita, životní styl a cíle mladých členů protestních klimatických hnutí
(Štěpán BOUDA)2024, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//57hpbj// | Geografie pro vzdělávání / Geografie pro vzdělávání / Matematika pro vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Zapojení v sociálním hnutí jako identitu utvářející a zmocňující zkušenost
(Bronislav Farkač)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8znm/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Role sociálních hnutí při vytváření identity USA
(Adéla Vašínová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85952 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma