Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Barbora Pačesová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kld2l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
(Libor Füzy)2015, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xvnqe/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
(Ján Struhár)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lgxbl/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
(Anna Lisina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Radek Laci)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fadg2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Adam Kabyl)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4oe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
(Karel ŠIMEK)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//uag04r// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma