Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nezamýšlené, důsledky, chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Unintended consequences of social norms: The case of conspicuous consumption in China
(Pavel Nicolas Samčenko)2019, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/lsh3h/ | Philosophy, Politics, Economics / | Práce na příbuzné téma
“The Shutdown Heard Round the World”: A closer look at the unintended economic consequences of mass uncompromising lockdowns in response to the Covid-19 Virus.
(David Bainbridge)2023, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/l392d/ | Philosophy, Politics, Economics / | Práce na příbuzné téma
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
(Veronika Křížová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qscfv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
(Anna Belaya)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jvgtf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
(Adéla Řetovská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bez4w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
(Jakub Špika)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ib3fp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nezamýšlené důsledky spotřebního chování lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
(Martin Uhrin)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/an14h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak generovat náboženství: od modelování k zjednávání systémových vzorů náboženského myšlení a chování
(Tomáš Hampejs)2020, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cfro5/ | Filozofie (čtyřleté) / Religionistika | Práce na příbuzné téma
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
(Jana Radovnická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13464/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy v politické kampani
(Sebastian Kemel)2018, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//hm4vjn// | Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii | Práce na příbuzné téma