Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
(Karolína Pavlicová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//5vgska// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s. r. o.
(Johana OHARKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//syu8yg// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Andrea Barrett)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2k17/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
(Andrea Barrett)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2k17/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma