Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Podpora prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
(Barbora Kupcová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5cjm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
(Adéla Koudelková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qma6a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
(Irina Gorbik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzo0y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
(Jana Vaňková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1p6c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
(Alžběta Lyková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zm2i0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
(Veronika Karbanová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//4r4fwr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
(Nikola Nosková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m9a4x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
(Nataliya Hulyayeva)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqwnz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma