Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
(Aarjana Khadka)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//b5zlkx// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
(Yuriy Partala)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
(Katarína Štefániková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zvh49h// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
(Jakub Marek)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n246jj// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
(Jakub Marek)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nuasxu// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
(Kristýna Hriadelová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/san5f/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace značky
(Tomáš Gregor)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w3yjpv// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
(František Šimon)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma