Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internet bankingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The internet as an effective marketing tool for small businesses
(Thandiwe Ntuli)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hu1ht/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Práce na příbuzné téma
Důvěra v Internet a online aktivity uživatelů: mezikulturní srovnání
(Tereza Voříšková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74687 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv kognitivní zátěže na použitelnost uživatelských rozhraní vybraných internetových bankovnictví
(Dalibor Bláha)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fmw1o/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma