Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nostalgieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Retromarketing a nostalgie v televizní reklamě
(Alice Hůlová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85242 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie
(Ondřej Dlouhý)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9cbpjj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť
(Ráchel Hengalová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73064 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Proč kupujeme Kofolu a Míšu? Princip nostalgie v českých reklamních kampaních.
(Markéta Zvolská)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma